Tuesday, March 5, 2013

Lediga soliga dagar

Solen, ja det gar iallafall mot ratt hall och man kan ju alltid hoppas att den tittar ut mer o mer nu. Pa mina lediga dagar hade varit bast...Sa lite tur hade jag denna helgen. Underbart vader o faktiskt varmt  (forrhallandesvis) bade sondag och mandag.

I sondags fick Mike hjalpa till med renovering..vilket han kommer gora nu ett tag.Och efter att ha skypat me familjen bestamde jag och Haley oss for att ut o ga i det fina vadret. Vi beslutade att vi skulle aka till Caroles stalle, for manga vet inte om den fina platsen.Men pa vagen stannade vi till vi lake Murrin och utforskade omradet lite. Och jag sager det..visst naturen ar naturen och alltid fin men det ar nagot magiskt med canadas skogar och sjoar.






Igar antog jag min utmaning  med mitt forsta  "boot camp"pass. Vilket kort sagt menas med att man ar en grupp som gor olika ovningar  o en instruktor star o skriker pa en i en timme:)haha
Kandes riktigt rba efterar men i borjan trodde jag jag skulle do innan jag kom in i andra andningen. En timmes hard traning mandag till torsdag,och jag kan ju saga som sahar, jag holl pa o trilla i morse nar jag hoppa ner fran sangen o skulle stalla mig upp..ALLTING kandes som det hade krympt i min kropp. tog en stund innan jag kunde stracka ut mina ben ordentligt, men det ar bara positivt so det ar lugnt. Pa et igen ikvall sa vi far val se hur det gar.

Antar att nu alla undrar hur vi bor sa slanger in en bild pa vart lilla naste fran i sondags pa morgonen. Uteplatsen ar stor o utsidan av huset ska fortfarande fixas..men det ar mysigt iallafall:)



Denna sista bilden ar var utsikt pa vag ner fran dar vi bor:)

smell you later sweden!


7 comments:

  1. Blir helt sjuk när jag ser bilderna!! Otroligt fint och där bor du :) Det är ok här nu, som du säkert vet men fortfarande kallt på morgnarna när jag ger mig iväg. Hoppas dock kunna röja lite i stugan till helgen, får se hur det blir. Storkramar till er båda.

    ReplyDelete
  2. ja det ar verkligen magiskt ibland. aven de samre dagarna kan va lite dramatiskt o frackt! ah va mysigt med stuga! dax snart!! vi borjar sa smatt ga mot var..men nar de regnar nere i squamish snoar det dar vi bor. men de stannar inte pa marken sa de e skont oaf:) ha en trevligt helg! kramar

    ReplyDelete
  3. 'Hipp, Hipp HURRAAAAAA!!!! även här, stora kramar. Det ligger lite bilder i bloggen från dopet också. Hälsa miken-biken :)

    ReplyDelete
  4. tack sa myyycke!!! Ska kolla in det idag! idag skiner solen!helt underbart vader once again!! uppdatering kommer senare:) kramar

    ReplyDelete