Tuesday, February 26, 2013

Universitetet,tack men nej tack jag tar en kurs pa 4 timmar

Bara nagra minuter nedanfor dar vi bor i skogen ligger Quest University. Dit brukar vi ga o ata frukost o ibland middag om det faller oss in. Stor restaurangmed massa valmojligheter for ett bra pris. Och UTSIKTEN ar val inget man kan klaga pa. Hade man haft 25 000 dollar hade jag skickat mitt barn hit en vacker dag om de nu kommer vilja studera. Sjalv blir det inget universitet studerande for mig men igar akte jag och Sheena in till vancouver for att ga en liquid keratin kurs. Kort o gott hur man tillfor mer aminosyror och keratin till haret.dvs man blir av me frisset:) Riktigt intressant men framfor allt kul att vara pa banan igen med allting vad galller har o beauty;)

Och nar vi anda pratar om beauty sa kan ni ju gotta er i nagra bilder vi tog har om dagen nar vi va o halsade pa hos Carole (Mikes mamma). Hon tog oss till hennes favorite spot dar hon och hennes vaninnor brukar ga.. Maste saga att man andas pa nytt o allt stannar upp for ett slag.





Nu ska vi fixa lite me snoscootern sa vi kan upp o aka snart!! kliar lite i fingrarna nu!

Trevlig Tisdag!

1 comment:

  1. Men vilka härliga bilder! Måste försöka komma och hälsa på :) Kvällarna ägnas nu åt bak till Lördag. Igår gjorde jag små flaggor av Washitejp, ikväll ska jag göra frostings och i morgon baka själva cupcakesen till dopet. Hoppas nu det går bra, har aldrig gjort så många på en gång förr och testar även nya frostings, Storkramar till er båda! Ja, just det, har skickat ett litet paket till dig nu, men tror tyvärr inte du får det i tid? Håller tummen i alla fall

    ReplyDelete